søndag den 18. juli 2010

Næææææhhhh ...


Vi har fået vores første award! ;o)
Tak til Vibeke fra "Min Kage" for den. Den er vi meget glade for (Og fin er den også ;o).

Der er nogle regler, når man modtager en award, men regler er jo som bekendt til for at blive brudt, så det vil jeg gøre. For man skal give awarden videre til 5 andre bloggere, og dér synes jeg der går lige lovlig meget kædebrev i det (Og det er jeg virkelig dårlig til). Så jeg vil overholde de andre regler, men jeg sender den altså ikke videre i systemet. Det er jo egentlig også en kageblog-award, og for at være helt ærlig, så kender jeg slet ikke 5 kageblogge (?!)

De andre opgaver er:

Skriv 3 ting, som du elsker ved dig selv:
1) Mit (som regel) gode humør og positive indstilling til livet.
2) Min stil
3) Kombinationen af at være matematisk og organiseret og samtidig kreativ og humoristisk.

Post et billede (eller flere) af noget du elsker:
Uhhhh ... den er svær. Der er jo så meget! Jeg elsker min kæreste, min familie, mit job, mit hjem, sko, sushi, champagne, kortklubben, kage, min iPhone, vintagekjoler, lækkert design, fødselsdage, farver, storbyer, kaffe, loppemarkedsfund, Audrey Hepburn, at bage, Thomas Sabo, tartar, nyt tøj, godt vejr, Colombo, at holde ferie, Seinfeld, nyudsprungen bøgeskov, gaver, desserter, Hamburg, at strikke, gadgets, prikkede ting, retro-illustrationer, gode idéer, overraskelser, brunch, chokolade, kirsebær og en helt masse andre ting.

Jeg nøjes med at poste et billede af den ene ...

2 kommentarer:

bea's blog sagde ...

Aah, sa fint at du elsker Hamburg...!
♥•⊱╮
Söndagsklem
Beatrice

Marie sagde ...

Ja, kan man andet end elske Hamburg, med alle de fine ting, den har at byde på? ... Alsteren, Hafencity, St. Pauli, Budni, Thomas Sabo, Café Paris, Milliways, Saturn, billig elektronik, East hotel, Beachclub, alsterhaus, Eppendorf, Habitat ... ;o)